Buca Eğitim Fakültesi Dergisi

ÖNEMLİ DUYURU

 

Değerli Araştırmacılar,

1994 yılından itibaren yayında olan Buca Eğitim Fakültesi Dergisi'nin çevirimiçi sayfasında yer alan makalelere açık olarak erişim sağlayabilirsiniz. Dergimiz her alandan eğitim ile ilgili yayınları Türkçe, İngilizce, Fransızca ve Almanca dillerinde kabul etmekte  olup ilgili yazım kurallarına "Hakkında" kısmından ulaşabilirsiniz.

Buca Eğitim Fakültesi Dergisi  EBSCO, EBSCOhost, INDEXCOPERNICUS, GOOGLE SCHOLAR, ASOS INDEX tarafından indekslenmektedir.

Dergimize göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz.

 

Buca Eğitim Fakültesi  Dergisi

Editör 

 

Duyurular

 
Yayınlanan duyuru yok.
 
Daha fazla duyuru...

Sayı 35 (2013)

İçindekiler

Makaleler

ÜSTÜN ZEKALI/YETENEKLİ OLAN VE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI PDF
İlker UĞULU 1-14
KONUŞMA EĞİTİMİNE YÖNELİK HAZIRLANAN KİTAPLARDA YER ALAN SES ÖZELLİKLERİ KONULARININ DEĞERLENDİRİLMESİ Başlıksız PDF
Dilek TOSUN, Seçkin AYDIN 15-32
TÜRKİYE’DEKİ TEKNOLOJİ DESTEKLİ MATEMATİK EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARININ İÇERİK ANALİZİ PDF
Enver TATAR, Türkan Berrin KAĞIZMANLI, Adnan AKKAYA 33-45
FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ ALANINDA TAMAMLANMIŞ YÜKSEK LİSANS TEZLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ PDF
Merve POLAT 46-58
KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE KAVRAM YANILGILARININ NEDENLERİ PDF
Şenol ŞEN, Ayhan YILMAZ 59-95
FİZİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ 9. SINIF FİZİK KİTABINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ İLE KARŞILAŞTIRILMASI PDF
Rabia TANEL, Serap KAYA ŞENGÖREN, Ayşegül YILDIRIM BENLİ, Nevzat KAVCAR 96-113
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN PROFESYONEL ÖĞRETMENLİĞE İLİŞKİN ALGILARI XML PDF
Salih UZUN, Günay PALİÇ, Ali Rıza AKDENİZ 127-143
5E Modelinin Derinleşme Aşamasına Yönelik Olarak Elektrik Manyetizma Konusunda Hazırlanan Materyallerin Etkililiği PDF
İsmail ERSOY, Ahmet SARIKOÇ, Nilüfer CERİT BERBER 144-154
ARGÜMANTASYONA DAYALI KAVRAM KARİKATÜRÜ ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN KAVRAMSAL ANLAMA DÜZEYLERİNE ETKİSİ PDF
Suat TÜRKOĞUZ, Merve CİN 155-173
GEOMETRİK ŞEKİL OLUŞTURMA VE PARÇALARINA AYIRMA PROBLEMLERİNDE ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARI XML PDF
Funda ALAYLI, Elif TÜRNÜKLÜ 174-197
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN TELEVİZYON İZLEME SÜRESİNE GÖRE YALNIZLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ XML PDF
Şüheda ÖZBEN 198-206


ISSN: 1302-5147
2009 © Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Anasayfa
  • Hakkında
  • Giriş
  • Kayıt
  • Ara
  • Güncel
  • Arşivler
  • Duyurular
  • Yayın Kurulu